PRINCE

PRINCE - Goldnigga Pt. 2

rate me

(Please stop) {repeat sample in song}

Tony, I'll spend the night with U on one condition

What's that?

U gotta have me home before dawn

Uh oh

My papa's a preacher

Well...

He despises sweet-talkin' fine-dressin' dudes like U

Then that could be a problem

Why if he knew I missed Sunday church

On account of keepin' company with a brother like U

Why he'd...

What?

He'd... I don't know what he'd do

Shit

But I surely don't wanna find out

Well it's on

(U g'on be naked)

Goldnigga - we can turn this mutha out

Goldnigga - tell me what U're all about

Oh my God

It is true

Goldnigga's in the house, baby

Ooh honey, one of us is gettin' saved 2night

Then rescue me, baby

Come here

Damn

Mmm, yeah, mmm

Tony?

What?

Do U love me?

U know it!

Uh, yeah

Would... would U marry me if I got in the family way?

Son of Goldnigga? The sequel?

U know that 2, baby

Talk 2 me, baby

Tell me who's in the motherfuckin' house

Ahh, Goldnigga

Speak the English, baby

Tell me, what'cha gonna do with your life?

What'cha mean?

Can U really say that U'd help somebody?

Wait a minute

Or is this just a carnival ride?

Oh shit, what the fu.., damn!

What good is a school...

But ah...

If it's filled with fools?

Shut up, shut up

Goldnigga, it's so easy 2 love U

But Goldnigga, who do U love?

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found