NIPSEY HUSSLE

NIPSEY HUSSLE - Come Over

rate me

Shout to Crenshaw girls

You got the real ones

You know like the ones that went to .. highschool

Yeah you.

Nipsey said this for yall

Girl listen

Hook:

Girl if you wanna go play, you can come over

Lady you know that I’m now,

Tell me if you wanna stay, start on this elevator

You know is around.

Girl if you wanna go play, you can come over

Lady, look on our way, we can come over lady

Whatever, girl like you become right now, now.

Just waiting on you, know you’re running late, baby

You’re working so hard, you deserve a break

Girl I’ll break you away never do any

Girl you can take my Mercedes

Hook:

Girl if you wanna go play, you can come over

Lady you know that I’m now,

Tell me if you wanna stay, start on this elevator

You know is around.

Girl if you wanna go play, you can come over

Lady, look on our way, we can come over lady

Whatever, girl like you become right now, now.

Yeah, we can go out, real on nation slick baby

You can show out, I ain’t trippin’ let em say

But when you get home whenever you’re ready

Show you I appreciated.

Hook:

Girl if you wanna go play, you can come over

Lady you know that I’m now,

Tell me if you wanna stay, start on this elevator

You know is around.

Girl if you wanna go play, you can come over

Lady, look on our way, we can come over lady

Whatever, girl like you become right now, now.

Yeah yeah, you know I’m the shit,

You know I’m the reason, you know real niggas exist,

If I don’t do nothing, you know I’m gonna do it big,

You gonna do it big on ‘cause I’m your ..

Yeah yeah, you know I’m the chat

You know I’m the reason you rock rollies on your wrift,

I know it’s a gamble don’t be scared to take that risk,

We’re f*cking with the star so don’t be scared to make that wish, yeah

Yeah and I know that you that bitch

I know that time you fell like niggas with the shit,

And I’m not sayin’ I can take your working hard and fix,

I’m just sayin we should take a trip.

2 x Hook:

Girl if you wanna go play, you can come over

Lady you know that I’m now,

Tell me if you wanna stay, start on this elevator

You know is around.

Girl if you wanna go play, you can come over

Lady, look on our way, we can come over lady

Whatever, girl like you become right now, now.

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found