GEORGE MICHAEL

GEORGE MICHAEL - Flawless (Go To The City)

rate me

'Cause you're beautiful

(Like no other)

'Cause you're beautiful

take me, make me,

'(Cause you're beautiful). take me tonight, they'll see you tonight

Beautiful .... beautiful

And it's no good waiting by the window

It's no good waiting for the sun

Please believe me, the things you dream of

They don't fall in the laps of no-one

And it's no good . . . Waiting, waiting

And it's no good . . . Waiting

You got to go to the city

Always the same

Always the same dreams yeah yeah

Always the same (yes you're moving' up)

Well you've Gotta think of something

'Cause your job pays you nothing

But you got the things God gave you

So the music may yet be your saviour

Gotta be a way, some way

Gotta be some way to make your way to the light

(All the girls say)

Gotta be some way, today, today,

maybe tonight, maybe tonight

And it's always the same . . .

Always the same (yes you're moving' up)

Always the same dreams yeah yeah

Always the same (yes you're moving' up)

You're beautiful, you are, and you know it

mmmmmm You're wasted here, you're a star

In this small town of hand-me-downs

who don't even know it

Sometimes it brings you down

Sometimes it eats you up

Sometimes you think that your head's going to blow it

It doesn't doesn't doesn't doesn't doesn't get better . . .

Don't you know, you've Gotta go to the city

You Gotta reach the other side of the glass

I think you'll make it in the city baby

I think you know that you are more than just

some fucked up piece of ass

Gotta be a way, some way

Gotta be some way to make your way to the light

(All the boys say)

Gotta be some way, today, today, maybe tonight,

They'll see you tonight

And it's always the same

Always the same (moving' up)

Always the same dreams yeah yeah

Always the same (yes you're moving' up)

because your beautiful

(like no other)

because your beautiful

take me, make me

because your beautiful

take me tonight, and see it in light

because your beautiful, beautiful,beautiful

And it's no good waiting by the window

It's no good waiting for the sun

Please believe me, the things you dream of

They don't fall in the laps of no-one

And it's no good . . . Waiting, waiting

And it's no good . . . Waiting yey

You got to go to the city

You got to go to the city, yeah

we gonna find you there, uh huh

because your beautiful......uh huh

because your beautiful

because your beautiful

Sometimes it brings you down

Sometimes it eats you up

Sometimes you think that your head's going to blow it

It doesn't doesn't doesn't doesn't doesn't get better . . .

don't you know ,you got to go to the city

You've Gotta reach the other side of the glass

I think you'll make it in the city baby

I think you know that you are more than just

some fucked up piece of ass

always the same

more than just......

always the same dreams baby

always the same.....

cause you gotta think of something

'Cause your job pays you nothing

you've got the things God gave you

So the music may yet be your saviour

Do you wanna saviour save save save that you do Yeah

You know you're wasted here, wasted here

And there ain't no miracles happening any time soon ...

Happening any time soon ...

always the same, always the same, always the same

always the same, always the same, always the same

always the same.

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found