WIZ KHALIFA

WIZ KHALIFA - Wassup

rate me

Yeahh.

Some old school shit.

When uhhhh, you be at the lunch table

Ha ha ha.

This that right here.

Uh yeah

I put my team on

Now we in the game but I memba days when I aint have no-one to lean on

I learned to hold my own

And sing the skys the limit, take a hundred dollar bill and make a paper plane.

And try to make a name

And when ya done giving ya all you give ya everythang

You got what it takes

I told the world my song

They lovin it

You cant tell me nothin cuz my whole clique stuntin

Boy wassuppp

Yeahhhhhh (x4)

So where ya goin, ya lifes on a road

From the party to the plane and ya names in the light show.

You find your way back home, away from all the pressure and a women tryin to stress you

Find a new one

You’ve reached a new phase

They got you lookin at tomorrow like a new stay

And not a new day

To some it may seem wrong

But fuck it, cuz im good weed puffin and my whole team stuntin

Boy wassuppp

Yeahhhhhh (x4)

And I hop up out the bed

Grab my iPhone

Put some kush in the swisha

Roll one up

When you live the star life

Gotta go hard so you workin all night, sleep when the sun come up

Yeahhhhhh (x2)

Hahaha.

Yeah

Okayyyyyyy

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found