WIZ KHALIFA

WIZ KHALIFA - Talk To Me

rate me

Talk to me, I talk back

Let's talk money, I talk that

Yeah! It's Young

Wiz Khalifa man

4-1-2 Pittsburgh, Pistolvania and all that

Uh-huh. but right now we gon' talk money

So talk to me

Ya kno? Yeahhh!

If she wanna talk to me, I'm a talk back

Said she love my music and she think I'm all that

Told me I be on her mind like a fitted ball cap

Love the way I blow money, and get it all back

Cup full of that Patron, swish it like a ball bat

Skinny lil nigga but my pockets all fat

And I'm lookin for a dime, or better yet a dove

So if that pussy good go and show a nigga love

Yeah, I'm posted in the club and there's freaks errwhere

Bottle after bottle, good weed up in the air

I see a bad bitch look at me when she stare

So I'm a go and say a couple things in her ear

I tell her I'm the man, and that I run the town

You think about it, I can change your life right now

And if your nigga trip then best believe it's goin down

If shit get outta line, there ain't no need to go around

Just come and...

Ay, aye

Grippin on this honey while I'm puffin my reefer

Youngin talk money, get a homie?

If she lookin like a hungry hoe, that's how I treat her

No I don't need her, go on off the meter

I don't chase hoes, chase cheese like the cheetah

You be all polite, sayin please when you meet her

I don't even greet her, just look her in the face

Pull her to the side, let her give my blunt a taste

Ask her what she drank, a little this, alotta that

Forget about a shot cause we got bottles in the back

Shawty swallow some of that, and get low

And move that thing around like a certified pro

Cigarello full of dro, so what u wan' do?

Your girls kno the biz, you can bring your girls too

And you can do you, cause they gon' do me

Id rather do y'all, I'm down for all three

Just come and...

Talk to me

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found