The Game

The Game - Skate On

rate me

...I'm all martin... call me martin john queen

With josephine baking in the... on them shiny toes

Glass slipper niggers which is cinderella...

I'm a shark in the water

You've seen my flippers and my fiends

The pool is my palace, go and send the niggers in!

Rockstar, let's take the bentley for a swim

I run the world, take the hood to the gym

Stretch it all out, get it all thin

Back on my... get it all again

Rap on my bag, bitch, hit up on my...

You think you're hot now, with... no higher than my highbrows

This should be a scene, clean!

Float clear, kinda like a... or like a cinderella...

Or like cinderella barefoot.

No matter how many angles are cruised

The more on the story, you can't feel my shoes!

Mass motor run, in a mass...

Touche ferrari drop top, but it came with a two pay

Niggers say that cost like us, but do they?

... and strippers from atlanta

Menage a trois, I let 'em fuck, I watch staying on my...

Only when I'm punching the... up on the block, everything...

Stay on my grind, chasing dollar signs, popping...

And I'm a ga, money is trying easy, nigger

No more shit for easy, but... nigger

... cops pop up, you can go to iraq,

Take all the straps and come back, it couldn't stop us

Ask them what the top does, page our...

... and get us all locked up

Fuck niggers, and I'm talking for my hundred trigger

Now come get it nigger, cause I'm sick of niggers!

Chorus:

Hating on my you're wasting your time

Nigger wanna kill me to go stand in that line

Kill that shit, I ain't trying to hear that shit

I know you hear that shit, so niggers stay on

What your bullshit?

Stay on, stay on

New pay, tell 'em nigger

Stay on, stay on

Me and my niggers try to stay on

Usually wake up early like them philly niggers in the... spot

Roll the cush, hey yo go get a philly nigger!

First smoke a... swimming...

We push it off spots, till they get us off blocks

Straight without pops then bagging in...

Watch with top cops, cause we nourish our own props

Smoking like... inside of the...

The word upon my residential, all my credentials

My flow a cocktail through a...

... I'mma rap a niggers fear, no need for... to keep the flavor in here

Keep the lambo in fifth gear, catch me on the sunny day...

Can't get to la, I think I made it clear

Ain't nobody out, selling five besides eminem and...

Chorus:

Hate niggers, you're wasting your time

Nigger wanna kill me to go stand in that line

Kill that shit, I ain't trying to hear that shit

I know you hear that shit, so niggers stay on

What your bullshit?

Stay on, stay on

New pay, tell 'em nigger

Stay on, stay on

Me and my niggers try to stay on

Now I've been rapping for nine years, four months,

Forty five, forty six, forty seven seconds

I was dr. dree's weapon, had the option to stay, and keep serving.

Made some rooky mistakes, but so did...

I fucked the bad bitch, but that was last night

And I ain't gonna say the names, but she was singing

And I asked tight.

This year I'm getting my cash right

Thirty years old, let draco, soldier boy live a fast life

Whoever said the game right, changed that...

Nigger fuck up rap!

I brought the flame back!

Couple hours later still the same cat

And my po, only mother fucker thinking that I...

Next time you doubt me, I'mma head my account down south

You can do this rap shit, without me

I'm out g, in a twenty eleven...

You're for real, let 'em know!

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found