PRODIGY

PRODIGY - Gangsta Love

rate me

Baby you the type love only come around once

Babe girl you my world, you my soul,

Blood, bones in my flesh, you ain't never gotta stress

Relax, I ain't never gonna leave you or mislead you

Cross my heart hope to die, with needles in my eyes

God created us for each other

We tougher than all the others,

We the best, you and I, competition

Nah, we got them by a land slide

Up in the G5, drunk off of love,

Swerving, got the plane, ribbons in the sky

I never thought I, would come home from jail

And fall in love with baby girl

Look, fuck what you heard, look think of all kiss-a-ass

While we laughing so hard, we might piss our past

Look, the echelon that we on is beyond anything they dream

You the queen of hearts and I'm the king.

Whoa, you're gonna say some shit

Like he's not the one for me

When everyone he's here, for me

(Talk to them baby)

I won't let him down, I won't never, never leave his sight

He's my angel, my whole.

He's my gangsta loving, he's my gangsta loving.

He's my gangsta lover, a gangsta lover, lover, lover

When I first met you, I ain't digging you'll want me

My lifestyle too hood, my music too raunchy

That New York bullshit yeah, I'll be on it

Ice cold blood, some say I'm black hearted.

But you sorta guarded me, show me what a real love is

In a true romance.

I would never leave you, you give me so much strength

I need you to live, and would much rather die

Than to be without you.

I'm so attached to you, can't breathe without you.

When people try to break us up, you're not caring

You turn they volume down cause you ain't tryina to hear it

They can't tell a thing about you baby...

Look, the echelon that we on is beyond anything they wildest dreams.

You the queen of hearts and I'm the king.

Baby, you're the one I wanna love, the one I wanna trust

The one I wanna kiss, the one I wanna touch.

And now, I won't listen to the haters baby

Cause they put a g just to lie, I bet you keep g'd on me

Make me feel like I'm the only one, that you ever love

(cause you are!)

But you are, ever love,

He's my gangsta loving, he's my gangsta loving

He's my gangsta lover, a gangsta lover, lover, lover.

Whoa, you're gonna say some shit

Like he's not the one for me

When everyone he's here, for me

I won't let him down, I won't never, never leave his sight

He's my angel, my whole

He's my gangsta loving, he's my gangsta loving

He's my gangsta lover, a gangsta lover, lover, lover.

Thanks to adrianna for correcting these lyrics

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found