Lil Scrappy

Lil Scrappy - No L's

rate me

Chorus:

They got me ride with no L's, ride with no L's

They got me ride with no L's, ride with no L's

I'll be so high, so high, so high

With the thing on my side, my side, my side

They got me ride with no L's, ride with no L's

They got me ride with no L's, ride with no L's

I ride, I ride, I ride

I'm out of my mind, my mind, my mind

Bitch, I'm often dangerous

Nigga better know you... a bus

Can't a nigga thinking about rolling up?

Or can't a nigga think about riding us?

Put them hands on the wheel, we're... off

Dollars, we hush 'em off

I'm too fat, I may keep 'em up

They keep 'em up, but we're talking up

When it cold outside better...

Nigga my package stay bundle up

Hey, you better go get your money up

Baby, can't get yours, I don't give a fuck!

So I'm riding dirty, on probation

With a nine, twelve behind

So girl no, I don't... my mind

..I do it by one hundred cause I face the time

Ain't no real stopping me

I got a flow, no mocking me

..with a chop of beer,

and then I bet the mother fucker won't follow me

They say that I'm a felon, I'll be like so what?

I stay strap when I ride, bitch, I don't give a damn

Chorus:

They got me ride with no L's, ride with no L's

They got me ride with no L's, ride with no L's

I'll be so high, so high, so high

With the thing on my side, my side, my side

They got me ride with no L's, ride with no L's

They got me ride with no L's, ride with no L's

I ride, I ride, I ride

I'm out of my mind, my mind, my mind

Still got the ... up in the back

In a trunk reckless to the max

And they gotta try right next to that

And a bullet convincing that's bad

If the.. put me.. it's a...

And I'm all going back down the...

And I'm all going get my nigga down

Shit, I don't know, I run them out!

Miami, Atlanta, DC, Alabama

Shut time and Carolina, the white girl is...

Sweet... that gets paid

New York, you gonna show

LA and Vegas, I still get to them papers

They sent me a subpoena said I had to come and see 'em

I just got me a warrant, so you know I couldn't see them

If they say it's crap, you're famous

I'm like so what?

..show up in court, bitch I don't give a fuck!

Chorus:

They got me ride with no L's, ride with no L's

They got me ride with no L's, ride with no L's

I'll be so high, so high, so high

With the thing on my side, my side, my side

They got me ride with no L's, ride with no L's

They got me ride with no L's, ride with no L's

I ride, I ride, I ride

I'm out of my mind, my mind, my mind

Ride with no L's yeah, ride with no L's

Ride with no L's yeah, ride with no L's

I said I ride with no L's, ride with no L's

I said I ride with no L's, ride with no L's

I said I ride with no L's, ride with no L's

Go, go, go, go!

Go, go, go, go!

Chorus:

They got me ride with no L's, ride with no L's

They got me ride with no L's, ride with no L's

I'll be so high, so high, so high

With the thing on my side, my side, my side

They got me ride with no L's, ride with no L's

They got me ride with no L's, ride with no L's

I ride, I ride, I ride

I'm out of my mind, my mind, my mind

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found