Lil Boosie

Lil Boosie - Set It Off

rate me

(Talkinq)

Yea we finna set it off in this motha'fucka(Set it off in this motha'fucka)

Im finna put you bitch axx niqqas in tha trash or in tha dunpster(You hear me)

Im tired of you bitch ass niqqas y'all iqnorin me riqht now for real niqqa.

Chorus:

You wanna tawk shit, you wanna run yo mouth?

You want some qanqstas sorround yo motha'fuckn house?

We'll set this bitch off(set this bitch off)

We'll set this bitch off(set this bitch off)

Verse 1:

They call me BadAXX & Ill punish you,

You aint my equal we aint people i aint one of you

Since 98` I grabbed my plate up off tha lunch table,

I Told mama Im thuqqinq outside we dont need cable.

Now im tha nipples on tha titty. Im tha motor called Hemi.

Im that V12 in tha 760 You Niqqas bxtches,

We real niqqas we cheat codes, we love to go in beast mode,

Im thuqqinq we all got bread so if we fall we tha crutches,

We the dodo in the dutches. Im the photo in that camera. Im the pistol when it stamp ya. I got the sickest beamer. I got the sickest Magnum. I got the sickest Charger. Ya'lls 30. Mines 40. I told you niggaz let me get me. Before u get stretched in street. This the day that you gone be deceased for playin' wit a beast. I told Turk take off my Im finna take it there. You niggaz aint play in my projects ya'll played at the fair. Trill Entertainment. Thats my thug there. Thats love there.

D.A. dont search my house cuz aint no mutha fuckin drugs there. We smart wit shit. We got retarted with this shit. deuce duce in my shoes. I set it off up in this bitch.

chorus:

Set it off in this mutha fucka.(set it off)

My clique all dogs bitch dont make us set it off.

Set it off in this mutha fucka.(set it off)

You jumpin like a frog we'll put you on the wall

Set it off in this mutha fucka.(set it off)

My clique all dogs bitch dont make us set it off.

Verse 2:

Mayne I be thuggin. I be fresh. I be super clean. With Gucci shades and some J's you aint neva seen. The racecar jacket wit bout 80 fuckin patches . And the car to match it.

Tony Stewart is a classic. Ya'll penny pinchin' niggaz. We spendin' on ya'll niggaz.Call Savage from the back come pour some Henny on these niggaz. Mayne and you dont wanna fuck wit me. I learned from the streets/ I roll with my heat. Neva turned on my streets cuz Im gutta. Came out my moma a hustla. Been thru the rain and the pain. Now Im a dirty mutha fucka. I heard a mutha fucka set it off in this bitch. Ya'll niggaz coughin in this bitch. We flossin in this bitch. and I walk real well. FUCK GOIN TO JAIL. Come home and set it off and get ya mail nigga. I gotta mind full of evil thoughts. Dont get yo people caught around my people house. Cause believe me Ima Set It Off

chorus:

Set it off in this mutha fucka.(set it off)

My clique all dogs bitch dont make us set it off. 2x

Set it off in this mutha fucka.(set it off)

You jumpin like a frog we'll put you on the wall

Set it off in this mutha fucka.(set it off)

My clique all dogs bitch dont make us set it off.

Verse 3:

Oh you Bucked Up and Fucked Up but you aint got no mind. Dont disrespect your elders or you aint respectin mine. And Ima hit u wit dat 9. Put some sense in you nigga. SHoulda put sumthin on yo ass when you was a lil nigga. But you fuck with tha real niggaz. Well set it off.

You scared to let it off. kus yo dady wasnt no dawg. Yo moma had more heart then yo daddy bitch ass. YOU aint gone set nuthin off. Thats what made you soft. BitchU want come in that South? Where it get dumb in drought. Where niggaz wild out like O-Dogg. And run in yo house. And runnin' yo mouth is crucial watch what you say bout Boosie. Cuz Boosie tote Oozies. And his hitman foolish. I aint neva had shit. But I can fuck a bad bitch. Quicker than u can count to six. 1,2,3,4,5,6 she hit. I dont play. I lay laws. You my size? I break jaws. I get disrespected at all. I Set It Off

NIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGAAAAAAA

Set it off in dis mutha fucka.

Dont make me let it off in this mutha fucka.

And you gone respect a dawg up in dis mutha fucka.

Cuz Ill set it off.

I set it off in dis mutha fucka.

Thanks to Savaqe, BOOSIE's Nephew, !:) for correcting these lyrics

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found