Flame

Flame - Bad Ain't Good

rate me

Why is it... why is it... why is it... why is it

Everything that's bad for you bad for you bad for you

Why does it make you feel so good?

Everything that's bad for you bad for you bad for you

Why does it make you feel so good?

Everything that's bad for you bad for you bad for you

The love of money, sex, power, murder, fortune,

Everything that's bad for you bad for you bad for you

Why does it make you feel so good?

Man I knew I was tripping

But it felt right

It tasted so good

Forget my health right

He made me so mad

I just had to hit him

Took vengeances on my own

I just had to get him

I know this is illegal

But I gotta make Guac

To take care of my people

If it means ducking from cops

I know that car ain't mine

But I wanna joy ride

Feel like hurting somebody

Every since my boy died

See I ain't wanna lie

But I ain't wanna get caught

I push it to the limit

Just like Rick Ross

I shouldn't have stole that money

But hey I was broke

Get a 9 to 5?

Nah, I'd rather sell dope

Could be a better father

But I like to hit the clubs

Plus my baby momma

She know what's up

I need to stop drinking

I need to stop smoking

Just pass me that bottle

Go ahead and roll up

Ay this what the ladies be like man...

Who she staring at

Girl she ain't looking at me

Let her say something

And her shoes ugly

I wanna go to college

But I can't pay my tuition

Can't do fast food

Guess I'm resulting to stripping

Could be a better momma but I like to hit the clubs

Plus my baby's father

Yea he know what's up

Drinking while I'm pregnant

Girl just pass me that bottle

I know I need to stop

Guess I'll just start it tomorrow

He ain't that fine

But he be making that money

So I'ma give him some

Because I hate being lonely

Plus my kids hungry

And I like to shop

I don't even like this dude

I know I need to stop

I know I told her business

But she made me mad

She supposed to be religious

Sleeping with a baby dad

So I cursed her out

Yup, and I told her momma

Girl I'm crazy

I'm always starting drama

The Bible calls it sin

You see that's our nature

It's like a pig in a pin

They'll pass a steak up

Just to eat slop

Cause that's what pigs eat

And see we pig people

So we like seeing meat

That's why we run to wrong

Because it feels right

Sin's got our mind gone

We break through this omen through Christ

See it's got our affections and it's got our desires

The more we run into sin it's like fueling the fire

And just like a fire

It's never satisfied

And it's been burning everything around since Adam died

When he ate from the fruit

In the garden of Eden

Genesis 3, but we get a pardon through Jesus

John 3:16 is the heart of this freedom

See those are Bible chapters

I pray to God that you read them

Trust me, while you still in the hood

You can get made right and wrong won't keep feeling good

Thanks to amy brooklyn for these lyrics

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

3 Comments found

Anonymous
Wednesday 16th of January 2013 15:29
LFMAO shake that do do dodo dyi di do dyi di do do do shake that.
Anonymous
Wednesday 16th of January 2013 15:25
. ..... .... .. ....... ..... .. .... .... ..... .... ..... .. ... ... .. ...... my coment in grail.
Anonymous
Wednesday 16th of January 2013 15:24
Cooooll B)