Fat Joe

Fat Joe - Take A Look At My Life

rate me

<i>[Intro: Fat Joe]</i>

Whooo.. friendly day in the neighborhood

Birds is chirpin (Hi neighbor!)

Niggas walkin they dogs, ha ha, watering they flowers

That's my neighborhood.. FUCK NO!

I'm from the streets of the BX Boro where niggas push packs

This is that surge shit, that full flex shit, All Groh shit

Raul ya heard me?

Macho, Jigga Brown JD, Charlie Rock LD, Remy Ma, unh

Sound boy turn this shit up right here

<i>[Fat Joe]</i>

I'm your idol, your higest title, numero uno

Yes I'm Puerto Rican and I speak it so that you know

Stomp.. yeah that's the idea

Leave that nigga leakin from ear ta ear

Listen here young bruh, man ya end is near

They probaly, find your body at the end of the pier

Niggas must be crazy to mistakin me for folk lore

I put the eighty to your baby man I told y'all

Fuckin wit crack's like fuckin wit Crack

What? Pull out the pipe or push your weight back

Look, ya hate that, look we stay straped

From Crook from way back done took the game back

Ya shook, remain fact top of the world, stop knockin the girl

She in the drop with already rock lock and the pearl

Fish Scale ta Heron, live well from here on

Half a mil in ya grill, of course we bare all

Niggas thinkin that rap is just words

I pull up in they curb, pull a Desert Bird

and clear the block in no time

Get off my dick, stop focus shit and get cha own shine, muhh'fucka

<i>[Chorus: Fat Joe]</i>

Take a look at my life, and you can see that

I'm from the Bronx where it's known to hear the heat clap

Y'all need a nigga like me to point cha fingers at

So stop hating on The Don, you know ya need Crack

Take a look at my life, and you can see that

I'm from the Bronx where it's known to hear the heat clap

Y'all need a nigga like me to point cha fingers at

So stop hating on The Don, you know ya need Crack

<i>[Fat Joe]</i>

First we was thuggin, then bust sluggin

My Lifestyle the shit, really had the streets buggin

Oh no he ain't come back like that

Not Crack with a platinum plaque, yo!

It's the thirteenth al spinna

Niggas use to doubt now we even made Craig Common look like a winner

Me and Diddy skippin out on bills

Just copped the house on a hill, now how that feel?

Fuck, alot of y'all niggas, you been shittin since the first song

Now we rip it down spring break with no shirt on

Ass all out, just swoonin the crowd

Same damn mean bitches wanna move in my house

You see us back to back in 'em snow white trucks

Chain hanging off the rim, you not giving a fuck

You must not be reading it right

Ice so bright, we don't need headlights at night

Yo, crack niggas, ask niggas how I smack niggas

with the mac flast cuz I am what I rap, nigga

TS throw in your hands, make 'em pack nigga

To never let another crew move his back nigga, what!

<i>[Chorus]</i>

<i>[Outro: DJ Kay Slay]</i>

Yeah, DJ Kay Slay a.k.a. Slap ya favorite DJ

The black Fat Joe of the motherfuckin game

Terror Squad motherfuckers, y'all know what it is

I'll buck, ooh, ooh ooh, I'll slap the shit out of one of you

motherfuckers

Y'all front on the Squad, man? Y'all know what it is, man

2003 shit, faggot ass motherfuckers, get the fuck outta here

Oh, oh, oh yeah, and most of youse owe me

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

0 Comments found