Chiddy Bang

Chiddy Bang - Extra Well

rate me

ft. Chip Tha Ripper

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

Bitch we doing extra extra well

And my phone blowing up, I need a extra extra sell

You're my outfit, ain't that shit extra extra swell

It's recess bitch we came here to ring bells

Look into the sky like could we ever be stars

I said bitch my flow raw like g star

And it's no point in getting bread and copping 3 cards

They lightweight I'ma throw them off the seesaw

Grinding is daily...don't fail me

And I'm still on my shit hope the weather...

We on it, so fuck your opponent

We die later and we just live in the moment

...fuck it, I'm zoning

Young Chiddy turn a verse into a masterpiece

Then I'll fucking start a pie, I can let you have a piece

Everything you can be, 50's in the pantry

Haters ... like Stanley, damn me

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

We up in this bitch we doing extra extra well

Extra well nigga

We up in this bitch we doing extra extra well

If my album ever drop, I hope it extra extra sell

And every time you see me, yes oh yes oh I'm fresh as hell

And yes I be ... bet you yes it's gonna smell

Like a bunch of bomb fires on the mail

Wanna feel, I say a bunch of bomb fires on the mail, wanna feel

Like I'm far gone late gone, say that shit twice

So high up in the sky, just might say some shit twice nigga

And after staying clear, coming up was really hard

Niggas we was shooting dice in kindergarten

Now people taking pictures... really odd

Like I'm just like that man on Hollywood boulevard

I feel the whole world mine for the taking

Smoking on this plane and I got this all...

Feeling good I ain't had this feeling in a while

...hotel, bad bitch with the titties out

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

We up in this bitch we doing extra extra well

... yes I'm fresh as hell

We up in this bitch we doing extra extra well

Extra well nigga

Get this song at:  amazon.com  sheetmusicplus.com

Share your thoughts

1 Comments found

Anonymous
Friday 17th of February 2012 12:52
Rapper Chiddy Bang links up with Chip for this dope song which won't be on their album "Breakfast," but will included on their mixtape "Grab A Plate." They both murdered it.