Home >> Artists starting with R >> Rihanna Lyrics >> We Found Love (Remix) Ft. Flo-Rida

Rihanna - We Found Love (Remix) Ft. Flo-Rida Lyrics

Flo-Rida! You know i got love for you
see what happened was we in Bahams
i remember it was the OX summer, oh
so pretty i ..girl nice to meet you what's the honor
yeah she tap me told me she Rihanna
y'all know mine mine .. wanna touch her
gotta love her
the chain mam let me ..
let's truth let me tell you what the color was

Yellow diamonds in the light
i was standing side by side
As your shadow crosses mine
What it takes to come alive

It’s the way I’m feeling I just can’t deny
But I’ve gotta let it go

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place

found love i think we found us
wanna ..the wind all around us
i was hoping that the ..
and everything ..till i time up
i can do..about the pound of
..even crown you ..she was hot hot hot
damn with the .. know she ..magnum
started like get a DJ a magnum
i start like .. strong on
i'm a quick battle ..so i chick better
it's a party rockin like a mike jaga
got ..Barbados ..in the light shine in ..


Shine a light through an open door
Love and life I will divide
Turn away cause I need you more
Feel the heartbeat in my mind

It’s the way I’m feeling I just can’t deny
But I’ve gotta let it go

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place

she will tell you what the color was
Rihanna ..what the color was

Yellow diamonds in the light
i was standing side by side
As your shadow crosses mine

you know i got love, you know i got love
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place

found love i think we found us
wanna ..the wind all around us
i was hoping that the ..
and everything ..till i time up
i can do..about the pound of
..even crown you ..she was hot hot hot
damn with the .. know she ..magnum
started like get a DJ a magnum
i start like .. strong on
i'm a quick battle ..so i chick better
it's a party rockin like a mike jaga
got ..Barbados ..in the light shine in ..

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place


Thanks to jj. for correcting these lyrics
 

Share your thoughts

Comment :
Rating :
comment

(Maximum characters: 100)
You have characters left.
user_img
2012-03-29 18:40:34 by anonymous
full_starfull_starfull_starfull_starfull_star
To Dtch : Ik ben Christivie nederlandstalig Meisje uit Antwerpen en vind Rihanna gwn top ! Een van Mijn grote dromen is om Haar te ontmoeten foto's met Haar te nemen en eens een dagje helemaal alleen met Haar zijn ! :) Leuke dingens doen zno ! EEN DING : ZIJ IS GWN DE MAX EN ZINGT KIJ GOED !!!