Home >> Artists starting with O >> OnCue Lyrics >> It Usually goes

OnCue - It Usually goes Lyrics

(Chorus)
i need an ambulance.
i took, i took the worst of the blow.
send me a redeemer.
let me know if i'm gonna be alright.
'cause i know how it usually goes.
i know how it usually goes.
x2

(Verse 1)

First and foremost a fuck you to my enemies, all you little thieves have never made sense to me, Trying to remain ill while i give you the remedy, better treat this game like a kennedy, so ima grab your phone go call the coroner, lay down the blue print now they copyin' the formula, Yeah man we are the L cuz we be touring 'em, the east and west coast and overseas for the foreigners, been master rhyming now im trying to master time, and i got em labels on the line, and they telling us that we grinding, and i got my finger on the Hymen, we about to go pop! always around the clock, naw bro we don't stop, Do you pay attention, im always about my business, aint a dumb white kid this is real shit im living, Father's a crack head, brothers's an alcoholic, I ain't asher, i ain't marshall im a fucking what you call it, what you call it?
Ill

(chorus)


(Verse 2)
uhh, i got scars, war wounds, harpoon's, i even got pictures in my head really called cartoons carved in me, and if i see em again i dont know what they do with me?? They prolly send me back down there so y'all can ruin with me, over and over homie find out get clovers, rapping in this fortress get oldish, all i do is get older, see we don't get younger, hardest working up and comer, i don't know if you dont like me or you just getting dumber, dont tell me that you fall for that, scarlet rap whatever you call it that, richy rich rapping about beer pong, i promise you this that bullshit shit wont be here long and if it is load that 9 mili to my temple, we at war this ain't yours, you don't only get the rental, im still sain, i swear to god i ain't going mental, matter fact up until now i been nice, while you raping the culture resurrecting vanilla ice..Mother fuckers

(chorus)
x2

(Oncue)
Just cause you have a microphone and a computer does not mean your a Fucking Rapper!!



Thanks to Andrew/ dirk

Thanks to Jacob for correcting these lyrics

Thanks to ceevo for correcting these lyrics
 

Share your thoughts

Comment :
Rating :
comment

(Maximum characters: 100)
You have characters left.