Home >> Artists starting with E >> EMINEM Lyrics >> Cinderella Man

EMINEM - Cinderella Man Lyrics

Yeah,

You know technically,

Im not even really supposed to be here right now,

So fuck it,

Mine as well make the most of it.



Ahh men X5



Yeah, haha

Feels good,

Whooo,

Guess I'm lucky,

Some of us don't get a second chance.

But I aint blowing this one.

Naw man, haha,

Shit I feel like I can do anything now



Who can catch lightning in the bottle,

Set fire to water,

Commin out the nozzle on the fire hose,

Quiet and ??



Cinderella man, cinderella man, cinderella man, cinderella man.



Smash an hour glass,

Grab the sand,

Take his hands an cuff em,

Spin around to freeze the clock,

Take the hands of time an cuff em.



Theres a storm commin that the weather man couldn't predict,

I start the ball prick you better flee cuz I get ticked

Its a rap, I was down, when I was down I was kicked

I got up

Im bout to punch ya to the ground, ya trick,

Its a trap,

Fuck my last cd this shits in my trash,

I be god damned if another rapper gets in my ass,

I hit the gas and I spit every rap as if its my last.

You can die in the blink of an eye,

So batchin ya eyelashes, and keep winking and blown kisses

Cuz your flirting with death

Im destroying your livelihood, I aint just hurting your rep,

I catch a flow and get goin,

No remorse, I'm showinn they slowin, for no one,

Knowin there is nothing you can do about it

Zeroin on the target like a marksman,

The target is you,

I shut ya lane down,

Took ya spot, parked in it too,

Watchin it flow, lighter fluid, saliva what can ya do,

Go get ya crew to hype ya up stand behind you like whoooo!

That boys hot enough to melt hell burn satan too,

Fry his ass, and put his asses back together with glue,

See you can hate em, he don't blame you frankly he would too,

This game could I'll afford to lose him,

How bout you?



Now guess who who (hey),

Heres a clue (hey),

He came to a ball in a wife beater

Lost his nike shoe,

Its in ya ass (hey),

He's in ya ass, he's all up in ya psychy too,

Now whats his name



Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella,

Cinderella man,

Cinderella man,



If I had a time machine, I'm passin ya,

Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,

Music is my time machine ahhh ohhhhh,

Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,



Fuck catching a lightnin

He struck it

Screamed shut up and thunder,

Flipped the world upside down and made it rain upward

Cinderella man

Cinderella man

Cinderella man

Cinderella man,



Rewound the future to the present,

Paused it don't ask how,

Fuck the past motherfucker

He's the shit right now he's



Cinderella man

Cinderella man

Cinerella man

Cinderella man..



Cinderella man

Send the fellow shady dang came to rap the game up

And sell the fame,

Raise hell from hell he came,

But didn't come to bore you with the cinderella story,

Nor did he come to do the same,

He cant afford to be a label in this day in age,

And at this stage of the game

Mediocrity cannot be allowed to fly,

So say bye,

To the O H I,

To the new case of rock

Consider it as last of rod,

Coop degraw

Raise em high in the sky,

Keep em up

Time to bring the place alive,

Thanks for bein patient

I will make no more mistakes,

Shit my potatoes baked,

Homie the veggies on my plate can fly,

My filet is smoking weed,

Get back if the steaks are high,

Shit I aint even suppose to be here

By the grace of god,

The skin on my teeth

And the hair on my nuts

I skated by,

Now y'all are on thin ice

With anchor weights I hate to lie,

How fuckin irritated are you,

How much in ya face am i,

It aint shit you could do beferret,

Prove us here in spirit

Im the spittinn image

Ill mirror it

When I stand near it,

Your pussy lyric,

I couldn't hear it,

Who forms pyramids and raps circles around square lyrics,

Who?

Heres a clue.

He came to the ball in his wifebeater,

Lost his nike shoe, its in ya ass, he's in ya ass,

He's all up in ya psychy too.



Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella,

Cinderella man,

Cinderella man,



If I had a time machine, I'm passin ya,

Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,



Music is my time machine ahhh ohhhhh,



Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,

Cinderella man,



Thanks to Asd for these lyrics

Thanks to tyler for correcting these lyrics
 

Share your thoughts

Comment :
Rating :
comment

(Maximum characters: 100)
You have characters left.