dj ironik - I Love You Lyrics








And this ones for speaicl Some one
She knows who she is, shes out there
I just hope shes listeing to this track
Hope shes listening to the words and her motion
And hope she knows


Er Listen,
Yeah alot off peaple say it but don't mean it
I've been threw the stages and seen it
Befor I did'nt see it but now I realy belive it
I wanna take you places that nice like Egypet
I swear you got me hypnotized but I ain't feeling rip'ed inside
This pure love is so right I wanna hold you so tight
Breaking up it's no type, make love all night
Think about you all day dream about you all night


And untill the end of time my heart belongs to you
Just wanna let you that I love you... hmm... hmm...
And until my arms hold on to you
Just wanna let you that I love you.hmmmm.hm...


And I miss you aswell I ain't seen you for months
But I hope your doing well
Have you moved on yet, cause I ain't moved on to
But when you do I hope he treats you betta than I did
I know I'm struggling but I'll fight it
I think about even when Writing
And your the reason I'm Writing
And I hope you learnt how to stop crying
Don't give up on love and please don't stop trying


And untill the end of time my heart belongs to you
Just wanna let you that I love you... hmm... hmm... "I'm The One"
And until my arms hold on to you
Just wanna let you that I love you.hmmmm.hm...


Now Break It Down Break it down break it down


I Loveeee Youuuu more than money baby
I Loveeee Youuuu more than diamond girl's
I Loveeee Youuuu more than any friends could say?


You know I love you, you know I love you

Haha till the end of time please yeah
I LOVE YOU
I SAID I LOVE YOU


And untill the end of time my heart belongs to you
Just wanna let you that I love you... hmm... hmm...
And until my arms hold on to you
Just wanna let you that I love you.hmmmm.hm...

And untill the end of time my heart belongs to you
Just wanna let you that I love you... hmm... hmm...
And until my arms hold on to you
Just wanna let you that I love you.hmmmm.hm...

And untill the end of time my heart belongs to you
Just wanna let you that I love you... hmm... hmm...


Forever & ever


And until my arms hold on to you
Just wanna let you know I,.. just wanna let you know







 

Share your thoughts

Comment :
Rating :
comment

(Maximum characters: 100)
You have characters left.