LIL WAYNE - Believe Me Lyrics

Ft. Drake

(Hook)
I'm the only one that get the job done
I don't know a nigga that could cover for me
Yeah, got some game from my Daddy
He said she might say she luv me
She don't luv me like she say she luv me
Believe me, believe me!
I'm that nigga, boy they luv me in the streets
I'm not tryna find nobody else to be
I'm the one they come to see because they all
Believe me!

(Verse 1: Drake)
It's been me and Young Tune off the rip
That's the man that put me in this shit
If a nigga fuck with him, I put him down quick
Got a verse for anybody wanna talk about the clique
I've been takin' shit light, you don't wanna hear me trip
Goddamn, do y'all really know who y'all fuckin' with?!
Yeah, I mean you can't really blame me for wonderin'
Doesn't matter, could be winter or the summer
On the road, I do One Direction numbers, I don't fuckin' miss
Yeah, Stunna and Mack know
When Wayne was gone for eight months, we put this thing up on our back
And now we snappin' off on every single track tho
Collect call from the boss like where we at tho?
I was like 'huh, it's our time, nigga'
He left Rikers in a Phantom, that's my nigga
And I've been rockin' with the team, ?
And we YMCMB, waitin' on somebody to try us, nigga
Yeah

(Hook)
I'm the only one that get the job done
I don't know a nigga that could cover for me
Yeah, got some game from my Daddy
He said she might say she luv me
She don't luv me like she say she luv me
Believe me, believe me!
I'm that nigga, boy they luv me in the streets
I'm not tryna find nobody else to be
I'm the one they come to see because they all
Believe me!

(Verse 2: Lil Wayne)
(Lord knows I'll murk one of these niggas)
His and hers Ferrari's, nigga
One for me, one for my daughter, nigga
Waitin' for someone to test me like a Harvard nigga
I tote a 2-23, two Michael Jordans, nigga
Come on, fight these shell cases like a lawyer, nigga
Find out where you stay, and act like we found some oil, nigga
Out of duct tape so when he prayn I ignore the nigga
All I gotta say is 'sayonara, nigga'
Drop dead gorgeous but the bitch ain't dyn for a nigga
Where the real queens at? Shout out Capone and Noreaga
We can shoot it out and see who live to tell the story later
Diamonds in my Rollie face cannot be exfoliated
They think I'm associated, I'm the one that orchestrated
Yayo get his ass whipped, whip that ass like horses racin'
Ain't bout what you walk away from, it's 'bout what you walk away with
Dead Presidents, them coffins vacant
I must be doin' sum'

(Hook)
I'm the only one that get the job done
I don't know a nigga that could cover for me
Yeah, got some game from my Daddy
He said she might say she luv me
She don't luv me like she say she luv me
Believe me, believe me!
I'm that nigga, boy they luv me in the streets
I'm not tryna find nobody else to be
I'm the one they come to see because they all
Believe me!

(Verse 3: Drake)
Had to get it poppin' off the rip
Rich yung nigga that ain't neva had to trick
Slim Thug flow but you know I like 'em thick
If she get a job at DOA, I drop her off a tip
I had to get it poppin' off the rip
I'm the one they tell ya been reppin' in the six
Come into the city and ya niggas get to trippin' with
Take ya to the Scarborough Bluff and drop you off a cliff
Well damn, just be happy for the man
Nirvana, Coldplay, nigga got bandz
Ink from the money, got it all ova my hands
Goin' out to Houston, spendin' all of my advance
V-Live just took me for a cheque
'Drake you know I love you, you just took me outta debt'
Yes, right now you are lookin' at the best
Muthafuck award shows and muthefuck the press
Like that!

(Verse 4: Lil Wayne)
Muthafuck the rest! When they jumped off the porch
I was stumblin' up the steps
I'd give what I collect before I give up my connect
It be a cold day in hell, icicles made of sweat
One finger, slidin' 'cross my neck
Niggas know what that mean like they deaf
Nigga, I fire this nina like it's her first day on the job
And the bitch overslept, tune stay humble, nigga I'm a king
Need a horn and a drumroll
They throw muthafuckin' roses at my feet, nigga
I don't step on one rose
I'm the only one that get the job done
I don't know a nigga that can cover for me
Tape a couple kilos to the bitch stomach
She look like she got a bun in the oven from me
? , believe me
All you gotta do is pay me every week
I had these bitches havin' babies erry week
I'm the nigga, see me skatin' in the streets
Gone!
 

Share your thoughts

Comment :
Rating :
comment

(Maximum characters: 100)
You have characters left.
2 + 3 =